מטבע הדברים, לא מעט בעלי עסקים קטנים מתקשים לבלוט בתוצאות החיפוש כתוצאה מתקציב פרסום, שיווק וקידום מצומצם אשר לא מאפשר להם למצות את מלוא הפוטנציאל של העסק.

במאמר זה אציג לך 4 טיפים שיעזרו לך לקדם את העסק שלך בצורה מדידה ולהעלות את כמות הפניות, הטלפונים והסגירות שמתקבלות בערוצים הדיגיטליים.

Dreamedia עוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של אתרי וורדפרס (WordPress). הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו להתאים עבורך את הפתרון היעיל, הנוח והמתאים ביותר לצרכים שלך. לקבלת פרטים נוספים על שירותי Dreamedia, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 050-6950312 ונשמח לעמוד לרשותך.

בניית אתרים לעסקים קטנים

4 טיפים לקידום אתרים לעסקים קטנים

כל עסק, קטן כגדול, חייב להשקיע לא מעט זמן, משאבים ואנרגיה בשיווק ופרסום העסק. לא תמיד חייבים להחזיק משרד פרסום צמוד ובהחלט ניתן לבצע חלק מהעבודה השיווקית לבד ובצורה זו לחסוך לא מעט כסף בדרך.

אם יש לך עסק קטן, הנה 3 טיפים שיעזרו לך לשווק את העסק בצורה נכונה יותר:

  1. להתמקד במה שחשוב – לרוב, עסקים קטנים מחזיקים בתקציב נמוך אשר לא מאפשר להם להגשים את כל החלומות והצרכים שלהם. לכן, תמיד כדאי להתמקד במה שחשוב ולא במה ש”נחמד” שיהיה. לדוגמא, אם האתר עובר תהליכי SEO, מומלץ להתמקד בביטוי הליבה של העסק ולא בביטויים סופר תחרותיים שבאופן טבעי ידרשו מאמצים/תקציבים רבים יותר.
  2. אתר האינטרנט הוא לא כרטיס ביקור – לא מעט בעלי עסקים קטנים משקיעים לא מעט בתהליך הקמת האתר, אך דקה אחרי שוכחים ממנו לחלוטין. בעלי עסקים קטנים שוכחים שאתר האינטרנט שלהם הוא לא רק כרטיס ביקור אלא כלי שיווקי שחשוב לרתום להצלחת העסק. מומלץ להקפיד להעלות מאמרים, מבצעים ועדכונים לאתר באופן שבועי/חודשי, על מנת להגדיל את אפשרויות החשיפה שלו בצורה קבועה.
  3. יחסי ציבור במקום בניית קישורים – בין שלל הפרמטרים אשר משפיעים על מיקום האתר בגוגל נמצא מספר הקישורים הנכנסים לאתר האינטרנט. עסקים קטנים יכולים להשקיע ביחסי ציבור באמצעות הפצה או קנייה של כתבות פרסומיות באתרים מקומיים ועל הדרך לשפר את כמות הקישורים הנכנסים לאתר שלהם.
  4. מיקוד – לרוב, בעלי עסקים קטנים ובינוניים “יורים” לכל הכיוונים על מנת לגייס לקוחות חדשים לעסק – אך בפועל, הדרך הטובה, המהירה והיעילה יותר היא דווקא להתמקד ולצמצם את המאמצים למקומות בהם ניתן לפגוש את קהל היעד האמיתי של העסק.

לסיכום, בעלי עסקים אינם יכולים להתחרות בתקציבים של מותגים גדולים, אך הם בהחלט יכולים לנצל את היתרונות המובנים (גמישות, מהירות, בירוקטיה אפסית וכדומה) על מנת לעקוף כל אחד ברשת.