רוב בעלי העסקים מבינים את החשיבות בשיווק העסק ומתלבטים האם להשקיע את מיטב כספם בקידום אתרים אורגני (SEO) או בקידום אתרים ממומן (PPC) בגוגל – אך, לעיתים קרובות התשובה הנכונה היא גם וגם ולא זה או זה.
במאמר זה אציג לך 6 יתרונות לשילוב של קידום אורגני עם פרסום ממומן בגוגל.
Dreamedia עוסקת בפיתוח, תחזוקה ושדרוג של אתרים מבוססי וורדפרס (WordPress). הניסיון הרב שצברנו בתחום מאפשר לנו להעניק לך סל פתרונות מלא אשר יבטיח לך תוצאות מדהימות פעם אחר פעם. לקבלת פרטים נוספים על שירותי Dreamedia ניתן ליצור עימנו קשר ב – 050-6950312 ונשמח לעמוד לרשותך.
6 יתרונות לשילוב קידום אורגני עם פרסום ממומן בגוגל
חברות קידום אתרים רבות פועלות במתכונת מבוזרת, כך שמחלקות ה – SEO וה – PPC כמעט ולא מתקשרות אחת עם השנייה – אך בפועל, שיתוף של ידע, ניסיון ומומחיות בין המחלקות הרלוונטיות, יכול להוביל לשיפור משמעותי בתוצאות שמתקבלות בגוגל.
בין היתרונות העיקריים לשילוב קידום אורגני עם פרסום ממומן בגוגל ניתן למנות:
- חשיפה ונראות בתוצאות החיפוש – שילוב של תהליכיSEO עם תהליכי PPC מאפשרים לבעל העסק לקבל את החשיפה המקסימלית בתוצאות החיפוש. על פי מחקרים אחרונים, חשיפה כפולה של האתר במודעות הממומנות ובתוצאות החיפוש האורגניות על ביטוי ספציפי מובילה לפי 2.5 יותר כניסות לאתר ולא פי 2 כפי שסברו החוקרים.
- מיתוג – כפועל יוצא מהגברת החשיפה והנראות בתוצאות החיפוש, המיתוג של העסק ובעליו עולה בצורה משמעותית על ידי שילוב של תהליכיSEO עם תהליכי PPC בגוגל.
- מחקר מתחרים – תהליכיSEO ותהליכי PPC מתנהלים מול המתחרים באותה נישה, על ידי שיתוף של מידע בין אנשי הביצוע ניתן לזהות בקלות רבה מתחרים בולטים בנישה, לזהות פעולות בזמן אמת ולהגיב בצורה מהירה יותר לשינויים שמתרחשים בנישה.
- מחקר מילות מפתח – בחינה ראשונית של ביצועי מילות המפתח ב – PPC, מאפשרים לרכז את פעילות ה – SEO בביטויים שבאמת מביאים לקוחות חדשים ולא בביטויים שלהם רק נפח חיפושים גבוה.
- קופירייטינג – שילוב של תהליכיSEO עם תהליכי PPC מאפשרים לבחון מספר רב של ניסוחים, הצעות ותועלות קופירייטינג בצורה מהירה. לאחר זיהוי של קופירייטינג מנצח, ניתן לשלב אותו בכל מאמצי השיווק של האתר.
- כלים שלובים – תהליכיSEO ותהליכי PPC הם שלובים וקשורים אחד בשני. במקרים רבים, תהליכי SEO לוקחים לא מעט זמן, כאשר בטווח הקצר ניתן לרתום את תקציב הפרסום ב – PPC על מנת לגבות ולממן את פעילות ה – SEO עד אשר היא תגיע למיצוי מקסימלי בתוצאות החיפוש.
לסיכום, שילוב אפקטיבי בין תהליכי ה – SEO לבין תהליכי ה – PPC בגוגל יכול להוביל לחיסכון בזמן או כסף, מיצוי מלוא הפוטנציאל של העסק ולתוצאות הרבה יותר יעילות לאורך זמן.