העולם העסקי משתנה במהירות, דינמי וקצבי הרבה יותר מעבר. אם יש לך משימות, עובדים ומספר מקורות ידע, עליך לדעת לנהל אותם בצורה מהירה, קלה ופשוטה. במאמר זה אציג לך 5 כלים ותוכנות אשר יאפשרו לך לנהל את העסק בצורה פשוטה, מהירה וקלה הרבה יותר.
Dreamedia עוסקת בהקמה, חזוקה וקידום של אתרי וורדפרס (WordPress) לעסקים מקומיים ובינלאומיים. הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו להתאים עבורך את הפתרון האפקטיבי, הנכון והכלכלי ביותר לצרכים שלך. לקבלת פרטים נוספים על שירותי פיתוח, תחזוקה או קידום של אתרים לעסקים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 050-6950312 ונשמח לעמוד לרשותך.
5 תוכנות לניהול משימות, עובדים וידע בארגונים
כלים של ניהול ידע בארגונים, חברות ועסקים מאפשרים לך ליצור שקט, לבצע תהליכי מדידה ושיפור תמידי. בשנים האחרונות, הוקמו לא מעט אפליקציות, כלים ותוכנות אשר מיועדות לעשות סדר בבלאגן.
לפי דעתנו, אלה הן 5 המערכות המומלצות ביותר לניהול משימות, עובדים וידע בארגונים:
- מאנדיי (Monday)– מאנדיי (Monday) היא אחת מתוכנות הניהול החזקות, האפקטיביות והפופולריות ביותר בעולם. השירות של מאנדיי (Monday) מאפשר לך לארגן, לעקוב ולתקשר בין צוותים שונים בארגון בצורה ויזואלית, נוחה ופשוטה. מאנדיי (Monday) מאפשרים לארגון להתממשק לתוכנות צד שלישי ובצורה זו ליצור אוטומציה של משימות שכיחות.
- אסנה (Asana) – תוכנת אסנה (Asana) מיועדת לניהול משימות, פרויקטים ותהליכים מורכבים אשר דורשים התערבות של מספר מחלקות או צוותים בארגון. תוכנת אסנה (Asana) פופולרית מאוד בעולם השיווק והפיתוח כיוון שהיא מאפשר להעלות את הפרודוקטיביות של כל מי שלוקח בה חלק.
- ג'ירה (Jira) – המערכת של ג'ירה (Jira) מיועדת בעיקר לצוותים של מחקר ופיתוח אשר מחפשים פתרון לניהול בטוח, יעיל ומבוקר של גרסאות תוכנה. בנוסף לכך, המערכת של ג'ירה (Jira) מכילה אינספור תבניות, משימות ופריטים אשר ניתנים להתאמה אישית או לשימוש כפי שהם בתצורת ברירת המחדל.
- טרילו (Trello) – טרילו (Trello) היא בין תוכנות הניהול הוותיקות ביותר בתחום כאשר היא מתבססת על ממשק המבוסס על כרטיסיות/רשימות לניהול המשימות בין המשתמשים במערכת.
לסיכום, כלים אשר מיועדים לצורך ניהול משימות, עובדים וידע מאפשרים לך לקבל שקט תעשייתי, לבחון ולמדוד את תהליכי העבודה בארגון שלך.