נגיף הקורונה הביא עמו לא מעט בעיות, סיכונים וחוסר וודאות לבעלי עסקים אך במקביל הוא פתח בפני בעלי עסקים רבים הזדמנויות חדשות.

בעלי עסקים רבים אשר עד היום עסקו בפרסום ושיווק מפה לאוזן או בקבוצות נטוורקינג בלבד, הפנימו שבשביל לשרוד את עידן הקורונה ולהציל את העסק שלהם הם חייבים להעביר וליצור פעילות ברשת האינטרנט.

פרסום ושיווק בעידן הקורונה

פרסום ושיווק בעידן הקורונה

אין ספק שיצירת נוכחות דיגיטלית נכונה, מבודלת ואפקטיבית ברשת האינטרנט יכולה להוביל למבול של עסקאות, מכירות ולקוחות חדשים לכל עסק. פרסום באינטרנט לא חייב להיות יקר, מורכב ובלתי מושג – אך הוא חייב להתבצע בהתאמה לפרופיל של בעל העסק וציבור הלקוחות שלו.

הנה כמה אפשרויות פרסום ושיווק שיכולות לעזור לעסק שלך לעבור את עידן הקורונה חזק הרבה יותר מהיום שהוא נכנס אליו:

  • רישום מקומי ב – Google לעסק שלי – Google My Business הוא פתרון שיווקי אשר מאפשר לכל עסק להופיע במפות גוגל בחינם. לאחר אימות ראשוני של העסק, ניתן להציג את פרטי יצירת קשר של העסק, תמונות העסק וביקורות מלקוחות קיימים של העסק.
  • הקמת אתר אינטרנט לעסק – ללא מעט עסקים אין אתר אינטרנט או אם כבר יש להם אחד, הוא משתמש ככרטיס ביקור וירטואלי שאף אחד לא נכנס אליו. הקמה, פיתוח ותחזוקה של אתר אינטרנט היא אחת הפעולות שיכולות להקפיץ את העסק ולהזרים זרם קבוע של לקוחות פוטנציאליים חדשים. חשוב שאתר האינטרנט לא יכלול רק תוכן פרסומי ויכיל מאמרים, טיפים וחדשות רלוונטיות אשר ימשכו גולשים חדשים בכל חודש.
  • קידום אתרים (SEO) או פרסום בגוגל אדוורדס ( Google Adwords) – טכניקות קידום אתרים (SEO) או פרסום אפקטיבי בגוגל אדוורדס ( Google Adwords) מאפשרים לבעל העסק להציג את האתר שלו בפני לקוחות פוטנציאליים אשר מחפשים מילות מפתח ספציפיות, ממוקדות ורלוונטיות בגוגל.
  • פרסום ברשתות חברתיות – כיום, כל רשת חברתית כמו Facebook, LinkedIn או Twitter מאפשרות לבעל העסק לפתוח עמוד עסקי בחינם אשר יאפשר לו להציג את המוצרים, המבצעים והדברים החדשים שקורים בעסק שלו.

לסיכום, אין ספק שהלקוחות שלך נמצאים ברשת, עליך רק ללמוד איך לגשת אליהם בצורה נכונה. בעלי עסקים אשר ישכילו להשתמש ברשת האינטרנט לצורך פרסום העסק, לא רק שישרדו את משבר הקורונה הנוכחי אלא אף יצאו ממנו עם נכס נוסף שעובד בשבילם.