וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן מודולרית אשר ניתן להתאמה, שדרוג ובנייה בצורה יחסית מהירה בהשוואה למערכות ניהול תוכן אחרות כמו ג'ומלה (!Joomla) או דרופל (Drupal).

אם אתה מתלבט האם לבחור בוורדפרס (WordPress) כמערכת ניהול התוכן לאתר שלך, במאמר זה אסקור כמה סוגי אתרים שוורדפרס (WordPress) יכולה לספק להם מענה מיידי.

איזה אתרים ניתן לבנות באמצעות וורדפרס (WordPress)?

וורדפרס מתאימה לסוגים שונים של אתרים, מאתרי תדמית ועד חנויות או קטלוגים אינטרנטים.

הנה 4 סוגי אתרים שתוכל לבנות בקלות באמצעות WordPress:

  • בלוגים – במקור, וורדפרס (WordPress) הוקמה כמערכת ניהול תוכן לבלוגים והיא עדיין מעולה לכל מי שמעוניין לפתוח, לנהל ולכתוב בלוג עצמאי ברשת. בלוגים יכולים להיות אישיים או עסקיים ולייצר אינטראקציה בין כותבי ומנהלי הבלוג לבין הגולשים אשר קוראים אותו.
  • אתר תדמית – אתרי תדמית הם למעשה אתרים שיווקיים אשר מטרתם לשווק את בית העסק, המשרד או השירותים שאתה מעניק ללקוחותיך. כיום, כ – 25% מהאתרים בישראל ובעולם מבוססים על וורדפרס (WordPress). בניית אתרי WordPress תדמיתיים יכולים להתבסס על בסיס עיצוב ייחודי מותאם אישית או על בסיס תבנית עיצוב (Theme).בניית אתרי וורדפרס
  • חנות וירטואלית – כברירת מחדל, וורדפרס (WordPress) לא מאפשרת ליצור חנות וירטואלית מלאה, אך באמצעות פלאגינים כמו WooCommerce ניתן לבנות חנות וירטואלית אשר מכילה מאות מוצרים, אפשרויות לניהול מלאי, קופונים ומבצעים, תגובות גולשים, ניהול משלוחים ועוד. ככל ש – WooCommerce מתפתחת ומבשילה ניתן לראות עוד ועוד חנויות וירטואליות אשר מבוססות על פלאגין זה.
  • עמודי נחיתה – וורדפרס (WordPress) טובה גם להקמת עמודי נחיתה או מיני מיניסייטים (minisites) שמורכבים מ -1-5 עמודים. ניתן להתבסס על אפשרויות ברירת המחדל של וורדפרס (WordPress) או להשתמש בפלאגינים אשר משדרגים אותם. אחד הפלאגינים הפופולריים בישראל הוא אלמנטור (Elementor) אשר מאפשר ליצור עמודי נחיתה מדהימים באמצעות עורך ויזואלי Drag & Drop מתקדם.

לסיכום, בניית אתרי וורדפרס (WordPress) הוא שם כולל למגוון רחב של אתרים שניתנים לפיתוח על בסיס המערכת החל מעמודי נחיתה פשוטים ועד חנויות וירטואליות עם מאות ואלפי מוצרים.

במידה ואתה זקוק לשירותי בניית אתרי וורדפרס, ניתן ליצור עימנו קשר ונשמח להעניק לך שירות מקצועי, אדיב וממוקד לצרכים שלך.