מחפש חברה או פרילנסר לתרגום תבנית וורדפרס (WordPress) ? – הגעת למקום הנכון, ב – Dreamedia אנו מתרגמים, מתאימים ו"מגיירים" תבניות וורדפרס לעברית במחירים נוחים ובזמני ביצוע מהירים במיוחד!

לצערנו, רוב התבניות המתקדמות אשר מוצעות באתרי תבניות כמו ThemeForest, Elegant Themes, Woothemes או ספקי תבניות עיצוב אחרים הן בשפה האנגלית, אם רכשת או אתה מעוניין לרכוש תבנית עיצוב ספציפית ואתה מחפש פתרונות תרגום והתאמה, אנו בהחלט יכולים לעזור לך.

שירותי תרגום תבניות וורדפרס (WordPress) לעברית

צוות הפיתוח של Dreamedia צבר ניסיון רב בתרגום תבניות וורדפרס לעברית, בין השירותים שאנו מציעים לך:

  • תרגום מלא של כל מחרוזות התבנית (כולל תרגום של ממשק הניהול עבור התבנית).
  • יישור ועימוד נכון של כל האלמנטים בתבנית (כולל הקפדה על סליידרים, גלריות, תפריטים, Page Builders ואלמנטים בעייתים אחרים).
  • תבניות רספונסיביות יזכו להתאמה מלאה כך שלא משנה באיזה מכשיר הגולש יצפה באתר, האתר שלך יראה 100% כמו בתבנית המקורית!
  • התקנה מלאה של מערכת וורדפרס (WordPress) בעברית.
  • התקנה והתאמה של תוספים (Plugins) וווידג'טים (Widgets) לוורדפרס.

לעיתים קרובות, תבנית וורדפרס שלא תורגמה, גויירה והותאמה לעברית בצורה מלאה או שלא תורגמה על ידי חברה מקצועית, גורמת לאתר שמתבסס עליה להיות מוצג בצורה חובבנית עם תפריטים הפוכים, כיתוב משמאל לימין (במקום מימין לשמאל), סליידרים שלא פועלים, שילוב של טקסטים בעברית ואנגלית ועוד שלל בעיות והפתעות 🙂 .

הנה דוגמא לאחד מהלקוחות שלנו, אשר רכש תבנית עיצוב באנגלית אשר הותאמה לחלוטין לשפה העברית (כולל תפריטים, סליידרים, טקסטים, תמונות וכדומה):

לקבלת פרטים נוספים על תרגום תבנית וורדפרס לעברית, אל תהסס וצור עימנו קשר ב – 050-6950312, אנו נשמח לנהל עימך שיחת היכרות ראשונית ולייעץ לך ללא כל התחייבות מצידך!