צוות התמיכה של Dreamedia מעניק שירותי תחזוקת, אבטחת וניטור אתרי וורדפרס. מטרתינו היא להבטיח את המשך העבודה התקין של האתר שלך, ללא בעיות אבטחה וללא Down-Time הקשור לבעיות תוכנה בוורדפרס (WordPress).

לצערנו, רוב הלקוחות החדשים שיוצרים עימנו קשר בקשר לתחזוקת אתרי וורדפרס, עושים זאת רק כאשר מתרחש אירוע, תקלה או פריצה כלשהי לאתר הוורדפרס שלהם.

שירותי אאוטסורסינג לתחזוקת אתרי וורדפרס (WordPress)

לעיתים קרובות, העלויות הכרוחות בניהול צוות טכנולוגי בתוך הארגון (In-House) או העסק הן עצומות ולא כלכליות לרוב העסקים הקטנים-בינוניים אשר פועלים בישראל.

תחזוקת אתרי וורדפרס (WordPress)האלטרנטיבה הטובה ביותר לתחזוקת אתרי החברה היא באמצעות שירותי אאוטסורסינג או מיקור חוץ לתחזוקת אתרי וורדפרס (WordPress). המטרה העיקרית שלנו היא לבצע פעולות מניעה (עדכונים תקופתיים של קוד המערכת, פלאגינים ותבניות עיצוב) ובמקביל להיות עבורך כתובת כאשר מתעוררת בעיה או תקלה בלתי צפויה.

אתר אינטרנט דורש תחזוקה תקופתית בדיוק כמו הרכב המשפחתי שבחניה שלך – עם השנים, האתר חשוף למפגעים טכנולוגיים כאלה ואחרים. זה לא משנה אם האתר מבוסס על WordPress או על מערכת ניהול תוכן אחרת – אם לא יתחזקו אותו, מתישהוא תתעורר בעיה שתשפיע עליך בצורה ישירה!

בין השירותים שאנו מספקים במסגרת תחזוקת אתרי וורדפרס, ניתן למצוא:

  • אבטחה ראשונית – הקשחת האתר ברמת הרשאות קבצים, קובץ htaccess, שינוי תיקיית WP-Admin ועוד.
  • גיבויים – הגדרת גיבוי אתר וורדפרס ושליחתו במייל או FTP לבחירת הלקוח.
  • עדכונים תקופתיים – ביצוע עדכונים תקופתיים למערכת, התבנית והפלאגינים שבשימוש הלקוח.
  • מניעת התקפות ופריצות לאתר – מניעה אקטיבית של התקפות ופריצות לאתר באמצעות פלאגינים בתשלום, מעבר ושינוי קוד האתר להקשחת האבטחה.
  • תמיכה טכנית – תמיכה טכנית מלאה לכל צרכי הלקוח (כולל עזרה וייעוץ בניהול השוטף של האתר).

שירותי תחזוקת אתרי וורדפרס (WordPress) ניתנים בפורמט של ריטיינר חודשי או שנתי (בהנחה משמעותית למשלמים מראש) בהתאם להיקף שעות העבודה / התחזוקה הנדרשות לאתר.

לקבלת פרטים נוספים על תחזוקת אתרי וורדפרס (WordPress) מסביב לשעון, אל תהסס וצור עימנו קשר ב – 050-6950312, אנו נשמח לנהל עימך שיחת היכרות ראשונית ולייעץ לך ללא כל התחייבות מצידך!