אתרים אשר עוברים תהליך קידום אתרים מקצועי יכולים להפוך לסיפור הצלחה בפרק זמן קצר. כיום, ישנן 2 שיטות עיקריות לקידום האתר במנועי החיפוש:

  • קידום אתרי וורדפרס (WordPress)קידום אורגני – קידום אורגני מתייחס לתוצאות החיפוש הטבעיות (בישראל, תוצאות חיפוש אלה מוצגות בצד ימין), כ – 70% מהתנועה בגוגל מגיעה מתוצאות אלה.
  • קידום ממומן – קידום ממומן מתייחס לתוצאות החיפוש הממומנות (בישראל, תוצאות חיפוש אלה מוצגדות בצד שמאל ובחלק העליון של העמוד), כ – 30% מהתנועה בגוגל מגיעה מתוצאות אלה.

Dreamedia פועלת כחלק מחברת Signup קידום אתרים אשר מתמחה בקידום, פרסום ושיווק אתרי אינטרנט בישראל ובעולם. כתוצאה מכך, אתה יכול לקבל הרבה מאוד שקט נפשי, האתר שלך נמצא בידיים טובות !

קידום אתרי וורדפרס ב – Dreamedia

בין השירותים שאנו מציעים לקידום אתרי וורדפרס, ניתן למצוא:

  • אופטימיזציה ראשונית לאתר – כל אתר שנבנה על ידי Dreamedia עולה לאוויר לאחר ביצוע פעולות אופטימיזציה למנועי חיפוש. בצורה זו, מנוע החיפוש יוכל לקרוא, להבין טוב יותר את קוד האתר ולדרג במיקומים גבוהים יותר את האתר בתוצאות החיפוש.
  • קידום אורגני (ריטיינר חודשי) – קידום אורגני מאפשר לך להתקדם על מגוון רחב של ביטויי מפתח ולקבל כניסות, פניות ומכירות חדשות בכל יום. קידום אורגני הוא תהליך מורכב אשר מתבצע על בסיס ריטיינר חודשי וכולל ניתוח ראשוני, מחקר מילות מפתח, בניית קישורים, כתיבה והפצה של תוכן, ניטור יומיומי של תוצאות החיפוש ועוד.
  • קידום ממומן (ריטיינר חודשי/חד פעמי) – קידום ממומן מאפשר לך להופיע לצד תוצאות החיפוש על אינספור מילות מפתח רלוונטיות בהתאם לתקציב הרצוי מבחינתך. קידום ממומן מתבצע על בסיס הקמה חד פעמית או ניהול חודשי בהתאם לגודל התקציב והוא כולל תהליך מחקר מילות מפתח, כתיבת מודעות, יצירת עמודי נחיתה ואופטימיזציה לקמפיין הפרסום – לא כל לקוח זקוק לניהול יומיומי של הקמפיין הפרסומי ולאחר בחינה ראשונית נוכל לייעץ לך על הכיוון המתאים לך.

במהלך השנים האחרונות קידמנו מאות אתרי וורדפרס (WordPress) בישראל ובעולם, חלקם פרויקטים של Signup וחלקם אתרי לקוחות בתחומים שונים. הנה חלק מלקוחותינו:
#@! לוגואיים #@!

לקבלת פרטים נוספים על קידום אתרי וורדפרס (WordPress) תוך הקפדה על החזר על השקעה (ROI) גבוה, אל תהסס וצור עימנו קשר ב – 050-6950312, אנו נשמח לנהל עימך שיחת היכרות ראשונית ולייעץ לך ללא כל התחייבות מצידך!