חברת המנעולנים "24 Hour Locksmith" מספקת שירותי מנעולנים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע במספר מדינות בארה"ב.

עבור חברת 24 Hour Locksmith זהו כבר הפרויקט השני שאנו מבצעים עבורה. לאחר הפרויקט הראשון שביצענו במחוז ברווארד (Broward County) בפלורידה כעת התבקשנו לשכפל את הפעילות גם למדינת רוד איילנד (Rhode Island) בארה"ב.

לאחר קבלת האיפיון והנחיות מהנציג שעובד מולנו בחברת 24 Hour Locksmith, החלו בשכפול והתאמה של התבנית הקיימת ל – 10 אתרים מקומיים ברוד איילנד (Rhode Island) בארה"ב. האתרים הם:

כמו תמיד, תהליך העבודה ב – Dreamedia היה מהיר במיוחד וכלל מספר דגשים:

  • התאמה לסלולרי – כל האתרים מעוצבים בצורה רספונסיבית כך שהם יותאמו לרזולוציה וממשק המשתמש של הגולש. כאשר מעל 70% מהפניות לאתרי החברה הן פניות חירום דרך הסלולרי – נושא זה היה חשוב במיוחד!
  • מהירות – פיתוח האתרים בוצע על גבי פלטפורמת וורדפרס (WordPress) תוך הקפדה על זמני טעינה מהירים במיוחד (פחות משניה אחת!)

    מהירות טעינת אתרי Locksmith

  • ממשק משתמש – ממשק המשתמש הוא פשוט, קל ומובן כך שבעת חירום, הלקוח יוכל למצוא את העמוד הרלוונטי עבורו בצורה המהירה ביותר או להתקשר לנציגי החברה בצורה הקלה ביותר.

במידה ואתה מנעולן אשר מחפש פתרון יעיל, נוח ומשתלם להקמת אתר אינטרנט לעסק שלך, אנו נשמח אם תיצור עימנו קשר ב – 050-6950312 לשיחת ייעוץ לא מחייבת אשר תחשוף בפניך את מגוון האפשרויות העומדות בפניך.