צוות הפיתוח של Dreamedia מתמחה בבניית אתרי תדמית, פורטלים וחנויות וירטואליות על גבי מערכת וורדפרס (WordPress). אנו מציעים לך סל שירותים מלא לוורדפרס אשר כולל עיצוב, הקמה ואחסון של אתר וורדפרס עם תמיכה מלאה ובמחיר הוגן.

מהי מערכת וורדפרס (WordPress)?

בניית אתרי וורדפרס (WordPress)פלטפורמת וורדפרס (WordPress) פותחה ושוחררה לראשונה ב – 27 במאי 2003. כיום, וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן (CMS) הפופולרית ביותר בעולם. לפי מחקרים אחרונים, כ – 23% מהאתרים בעולם (1 מכל 4 אתרים, מספר שלא נתפס 🙂 ) מבוסס על מערכת ניהול זו.

הייחודיות של וורדפרס (WordPress) היא בהיותה מערכת קוד פתוח אשר מופצת בחינם ונתמכת על ידי אלפי מתכנתים ברחבי העולם. תמיכה זו באה לידי ביטוי בשירותים מקצועיים בתשלום, פיתוחים עתידיים של המערכת, פיתוח עיצובים ופלאגינים (בחינם ובתשלום) וכדומה.

תהליך בניית אתר וורדפרס ב – Dreamedia

צוות הפיתוח של Dreamedia מקים, מנהל ומקדם אתרים כבר יותר מ – 10 שנים. הניסיון הרב שצברנו בעבודה מול לקוחות ומיזמים פרטיים יעזור לנו להשלים גם את הפרויקט שלך בצורה הטובה ביותר. תהליך בניית אתר וורדפרס ב – Dreamedia מורכב מהשלבים הבאים:

  • בחינה/איפיון ראשוני – כל פרויקט ב – Dreamedia מתחיל בבחינת צרכי הלקוח, התאמה של הפתרון האידיאלי ותיאום ציפיות ראשוני. פרויקטים אשר דורשים פיתוחים מורכבים, מחייבים קבלת איפיון ראשוני מצד הלקוח או כתיבת איפיון על ידי צוות Dreamedia בשיתוף הלקוח.
  • עיצוב – מערכת וורדפרס (WordPress) מאפשרת התאמה של תבניות עיצוב מוכנות לצרכי האתר או עיצוב מותאם אישית Custom Made לצרכי האתר.
  • פיתוח – לאחר עיצוב האתר, יחל תהליך הפיתוח של האתר תוך הקפדה על קוד נקי, התאמה לדפדפנים ועמידה בתקני W3C. כל תהליך הפיתוח שקוף לחלוטין ואנו יוצרים סביבת עבודה חיצונית אשר ניתנת לגישה מלאה מצד הלקוח לקבלת פידבקים והערות שונות בתהליך, עד לשביעות רצון הלקוח.

במהלך השנים, הצוות של Dreamedia עבד מול לקוחות עסקיים רבים ובתחומים מגוונים מאוד, הנה חלק מלקוחותינו:
#@! לוגואיים #@!

לקבלת פרטים נוספים על בניית אתרי וורדפרס (WordPress) מתקדמים, חכמים ואפקטיביים, אל תהסס וצור עימנו קשר ב – 050-6950312, אנו נשמח לנהל עימך שיחת היכרות ראשונית ולייעץ לך ללא כל התחייבות מצידך!