אם אתה עומד בפני הקמת חנות וירטואלית או הקמת פורטל אשר דורש מן הגולשים פרטים אישיים רגישים כמו כרטיסי אשראי, תעודת זהות, כתובות או מידע פיננסי עליך לאבטח את האתר באמצעות קניית תעודת SSL אשר תגן עליך ועל הגולשים מפני התקפות, גניבות זהות וחבלה.

קנייה והתקנה של תעודת SSL מאפשרת לך לאבטח את התקשורת אשר עוברת בין שרתי הדומיין לדפדפן הגולש ולהצפין אותו ב – 128bit עד 256bit. במילים פשוטות, תעודת SSL פועלת כך שהמידע מעורבל ומקודד בצורה ייחודית על ידי מפתח הצפנה כך שרק שרתי האתר שלך יוכלו לקרוא ולפענח אותו בצורה נכונה.

חברות מומלצות לקניית תעודות SSL לאתרים, חנויות וירטואליות ופורטלים

המותגים המוכרים ביותר בעולם אבטחת המידע ותעודות ה – SSL הם Comodo, GeoTrust, Thawte, Symantec ו – Godaddy. במידה ואתה מעוניין לרכוש תעודת SSL לדומיין שלך אשר תאפשר לך להציב את חותם האבטחה המתקדם ביותר, אנו ממליצים על החברות הבאות:

namecheap

תעודות SSL של כל המותגים הגדולים Comodo, GeoTrust, Thawte או Symantec • התקנת SSL מלאה • תעודות עם אימות דומיין (DV), אימות ארגון (EV) ואימות מורחב (EV)  • תעודות לדומיין בודד, Wildcard או מספר דומיינים • מחירים סיטונאיים אשר זולים יותר מהמותגים עצמם!

5 כוכבים

החל מ-$9 לשנה

godaddy

תעודות SSL של המותג Godaddy  • התקנת SSL מלאה • תעודות עם אימות דומיין (DV), אימות ארגון (EV) ואימות מורחב (EV) של המותג Godaddy בלבד • תעודות לדומיין בודד, Wildcard או מספר דומיינים

4 כוכבים

 החל מ-₪264 לשנה

מדוע חובה לקנות תעודת SSL לחנות וירטואלית או לאתר שלך?

ישנם יתרונות רבים בקנייה והתקנה של תעודת SSL לדומיין שלך, הנה העיקריים שבהם:

  • ביטחון ואמינות – ללא כל צל של ספק, זהו היתרון המשמעותי ביותר לכל בעל חנות וירטואלית. קניית רישיון SSL מאפשר לך להציג את חותם האבטחה בתוך עמודי האתר או להציג את שורת הפס הירוק בדפדפן של הגולש ובצורה זו להפיג את כל החששות שלו בנוגע לאבטחת המידע בחנות. מחקרים מראים שחנויות וירטואליות אשר מציגות את חותם האבטחה שלהם מצליחות להגדיל את כמות המכירות ביותר מ – 35% בממוצע.
  • כיסוי ביטוחי – כל תעודת SSL מהווה סוג של פוליסת ביטוח אשר מהווה ביטוח לגולשי החנות במקרה של גניבת פרטים או חבלה כלשהי. תעודות SSL מתחילות עם כיסוי בסיסי של 1000$ ועד 1,750,000$ לתעודות מתקדמות מסוג EV.
  • קידום אתרים בגוגל – בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית ברכישת תעודת SSL כתוצאה מהכרזת גוגל על תעדוף של אתרים או חנויות וירטואליות אשר התקינו תעודות SSL. במידה ואתה פועל בשוק תחרותי, כל יתרון (אפילו אם הוא הקטן ביותר) יכול לעזור לך להביס את המתחרים שלך.
  • מיתוג – קניית תעודתSSL מציבה אותך בשורה אחת עם כל המותגים הגדולים בישראל ובעולם כולו.

לסיכום, קניית תעודת SSL היא ממש לא פריבילגיה, אלא חובה של ממש לבעלי אתרים אשר מייצרים מכירות דרך האינטרנט או מעבירים מידע רגיש כלשהו (מידע פיננסי, מידע משפטי, סיסמאות וכדומה).

במידה ואתה בשלבי תכנון של החנות או האתר שלך, אנו נשמח להעניק עבורך שירותי פיתוח ובניית אתרים על גבי מערכת הניהול של WordPress. באפשרותינו להציג לך מספר רב של דוגמאות לפורטלים, חנויות וירטואליות ואתרי תדמית אשר פיתחנו במהלך השנים. צור עימנו קשר ב – 050-6950312, אנו נשמח לנהל עימך שיחת היכרות ראשונית ולייעץ לך ללא כל התחייבות מצידך!