וורדפרס (WordPress) היא מערכת ניהול תוכן (Content Management System או בקיצור CMS) אשר מאפשרת לכל אחד ליצור בלוג, אתר תדמיתי, חנות וירטואלית, פורטל, אינדקס אתרים, דף נחיתה ועוד – במקרה הזה, השמיים הם הגבול 🙂

מערכת וורדפרס (WordPress) היא פרויקט קוד פתוח ולכן היא מופצת בחינם ומתעדכנת כל הזמן בזכות אלפי מתכנתים ברחבי העולם אשר תורמים מזמנם וממשיכים לפתח, לייעל ולשדרג אותה.

כיום, וורדפרס (WordPress) היא מערכת הניהול הפופולרית ביותר בעולם ולפי הערכות כ- 25% מהאתרים בעולם מבוססים על מערכת זו. המערכת פותחה בשפת PHP ועל מנת להריץ אותה בהצלחה נדרש חשבון אחסון מבוסס לינוקס (Linux) ומסד נתונים מסוג MySQL.

למה כדאי לבנות אתר, חנות או בלוג באמצעות וורדפרס (WordPress)?

ניתן לצפות בסרטון הוידאו הבא אשר מציג את היתרונות הגלומים במערכת וורדפרס (WordPress),
רק 4 וחצי דקות שיעשו לך סדר בבלאגן 🙂

לפי דעתי הבחירה במערכת וורדפרס (WordPress) היא טבעית, אך אם אתה עדיין לא משוכנע, הנה הסיבות העיקריות שבזכותן המערכת הפכה לפופולרית כל כך:

  • קהילה גלובלית – כאמור, וורדפרס (WordPress) היא מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח אשר מופצת בחינם לשימוש עסקי או פרטי כאחד. המערכת ממשיכה להתפתח בכל יום ובכך מאפשרת להוזיל עלויות פיתוח ותחזוקה למינימום האפשרי.
  • שימושיות – מערכת וורדפרס (WordPress) מאפשרת לכל אחד לנהל את האתר בצורה עצמאית דרך פאנל ניהול מאובטח, פשוט וקל במיוחד. וורדפרס (WordPress) פותרת את המשתמש בה מלדעת שפות כמו HTML או CSS בשביל לפרסם מאמר, וידאו או תמונה חדשה באתר.
  • גמישות – מערכת וורדפרס (WordPress) מאפשרת לשנות את המראה הבסיסי שלה באמצעות מאות אלפי תבניות עיצוב ייחודיות (Themes) אשר מופצות בחינם או בתשלום. כמו כן, המערכת מאפשרת לשדרג אותה באמצעות תוספים (Plugins) ווידג'טים (Widgets) אשר מותקנים על גבי המערכת ומופצים בחינם או בתשלום.
  • התאמה אישית (Custom Made) – כמעט כל דבר תחת וורדפרס (WordPress) ניתן להתאמה אישית באמצעות מתכנת וורדפרס (WordPress).
  • קידום אתרים (SEO) – וורדפרס (WordPress) עומדת בסטנדרטים של ארגון התקינה W3C וכתובה בקוד ידידותי למנועי החיפוש כתוצאה מכך, האתרים או החנויות הבנויים על גבי מערכת זו יכולים להתקדם בצורה מהירה, קלה ופשוטה הרבה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש (Bing, Yahoo וכדומה).
  • שליטה מירבית –אתר וורדפרס (WordPress) מאפשר לך לקחת שליטה מלאה על האתר, לגבות אותו או להעביר אותו לחברה מתחרה. אינך תלוי בגחמות של חברה אחת ובישראל תוכל למצוא עשרות ואולי אף מאות חברות בניית אתרים אשר מתמחות בפיתוח אתרים על גבי מערכת וורדפרס (WordPress).
  • לוקליזציה – וורדפרס (WordPress) ניתן להתאמה לכל שפה בעולם ומופצת כברירת מחדל בשפות מקומיות רבות כמו עברית, אנגלית, צרפתית, רוסית, גרמנית ואפילו סינית.

לקבלת פרטים נוספים על בניית אתרי וורדפרס (WordPress) אפקטיביים, יפים וקלים לשימוש, אל תהסס וצור עימנו קשר ב – 050-6950312, אנו נשמח לנהל עימך שיחת היכרות ראשונית ולייעץ לך ללא כל התחייבות מצידך!